Subject: infoks jaanilõkked Kohtla-Järvel 23.06.2025
From: "Tiit Lillemets" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 08:16:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Kohtla-Järve Linnavalitsus annab teada, et jaanipäeval 23.06.2025. a on
ametlikud jaanilõkked järgmistes kohtades:

Oru Klubi, Vikerkaare 2, tule süütamine 18.30
Sompa klubi, Humala tn 1, tule süütamine 20.00
Kohtla-Järve Rahvapark, tule süütamine 21.00
Ahtme Klubi, Mardi tn 6, tule süütamine 21.30

Lugupidamisega

Tiit Lillemets
majandusvaldkonna juht

Kohtla-Järve Linnavalitsus
www.kohtla-jarve.ee <http://www.kohtla-jarve.ee>
30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve
Tel.      +372 5349 9542
E-post: <mailto:[email-masked]>  [email-masked]

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.